Fredags kväll

Godkväll alla!

Nu sitter jag här igen och hade tänkt att skriva lite till..
Igår kväll skrev jag att jag skulle lägga ut lite skor som jag tycker är fina men gud orkade faktis inte detta så ni kan ju gå in själva och kolla på Dinsko eller på Skopunkten och kolla runt lite det finns ju både fina och billiga skor där och på skopunkten kan man skicka efter bra hehe det vet jag :)
Ikväll blir det Doobidoo och godis mummum:D
Mattias kommer till mig senare så det är han som står för godiset denna veckan hehe rättvist ni vet..

Vad händer till helgen?

Någon halloween fest imorgon?

/Blåbäret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet ingen Halloween fest imon faktiskt. Puss! :)

2008-10-31 @ 19:54:02
URL: http://pilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0