Fredag



Hej

Idag är det fredag och det är ju bara så skönt fast att jag inte gjort så mycket idag precis..
Varit en runda mer mamma till värnamo där jag har inhandlat min vinter jacka på byoung för 299 kr hehe billigt tyckte jag att det var :) Sen åkte vi till city gross som är ny öppnat där hittade lite saker där med en sak som jag ska vara tyst om hehe :P Sen åkte vi ner till kärnan där dom har slagit ner både ags favör och eko det var helt tomt där men gick in på stadium och sen på smycke butiken där jag köpte en klocka för 199 kr det var 50% rea där hehe nice det gö det berodde på attdom skulle flytta till ett annat ställe.. Aja nu ska jag snart gå upp till kyrkogården och tända ett litet ljus.. 

Ha det bra alla! 

/Blåbäret 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0