27oktober

Hejsan

Idag är det ju den 27 oktober och vi som jobbar inom kommunen få våran lön idag det tycker jag e trögt att vi inte oxå få det den 25 men aja.. Inget man kan ändra på när man är kommunalare..
Dagen börja med att jag vaknar upp hemma hos min pojkvän och han åkte till jobbet redan vid halv sju fast  jag låg kvar själv till nio inget jobb idag dock..
Gick upp och in i huset där hans föräldrar är och äter lite frukost gott gott det:P fralla med ost:)
Sen körde jag in till kriopraktorn och krabbade lite sen hem till min stora goa hund:D

Bara slappat idag och inte gjort ett skit egentligen..

Imorgon blir det till att jobba 4 timmar lite iaf känns skönt det..

Nu ska jag sätta mig framför tvn och fortsätta att kolla på Första andra och tredja på tv 4..
Få se om det kommer något mer inlägg idag annars kanske vi hörs imorgon detta e ju som sagt nytt för mig..

/Blåbäret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0