21.00

Hejsan!

Idag är det onsadag och bara två dagar kvar nu tills denna jobb veckan är slut med..
Imorgon har jag jobb igen fast inne i stan plus att jag måste köra ner till förskolan jag var på och skriva min T 3:a för dom hade ingen idag eller något sådant aja bara det blir innan denna månaden är slut.. 
Dagen har varit såhär ett gick upp klockan halv sju för skulle köra in mamma till stan och sen hem igen ställde klockan på kvart i nio så jag somnade självklart om skönt var det hehe sen så gick jag upp duschade och allt sådant.. Sen har jag arbetat från halv tolv till halv sex trevlig barn var det hehe.. Och personal!
Kollat lite på tv och sådant Las vegas, judys domstol, vänner och nu make me a super model eller något sådant sen är det greys anatomy det går ju inte o missa bara hehe.. nepp nu ska jag tillbaka till tv.. Hörs kanske sen.. 


* Här får ni något och bita i grrr*

/Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0