V 45



Hejsan

Idag är det ny vecka ny dag och nya tag av mig..
Idag har jag vaknat självklart efter ett tag med lite snozzsaken på mobilen och sen gick jag upp hehe..
Åkte hem och gick till vårdcentralen har beställt tid nu för min lilla knöl på foten så kanske få ta bort den snart hoppas jag på.. Ska dit den 12/11 vid 9.15 innan jobba så det är bra hehe..
Sen åkte jag och mor in till staden och fixade lite saker på hennes jobb sen ner och beställde service tid till bilen så på fredag gäller det..
Och imorgon ska jag klippa mig och färga håret hehe spännande hur det ska bli typ som vanligt
"ee du få klippa som du vill"
haha bra emma bra..

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe mumma sen få vi se om vi hörs ikväll..

/Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0