18.24



Hej igen!!
Nu har jag hittat ett par skor som jag vill ha så himla mycket dock är dom lite dyra eftersom jag bara tycker det okej.. Dessa är
det !!
Sen finns det självklart hur många andra skor som jag också vill ha typ alla med en fin klack dock kan jag inte gå i klackskor så hej ballerina :)
Jaha vad är de mer förnågot man letar efter ute i butikerna en sak är väl att jag älskar allt som har med en brosch att gör!!
Det är jättefint och kan lyfta vilket klädesplagg som helst:)

Det är jobbigt ibland när man inte få umgås så mycket längre med alla sina vänner som man saknar att man ska ut i arbetslivet och fajtas..
Fast en sak känns skönt jag har fan en titel jag är Barnskötare och tjänar bra enligt mig själv men hallå är det detta som jag vill som jag verkligen vill göra jobba med barn resten av mitt liv hum kanske inte eller kanske.. Men snälla nån jag är 19 år..

Alltså jag orka inte skriva mera nu så hörs ikväll!!

Greys ikväll med
 Nu te!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0