Trött och ont!


God kväll alla människor

Jaha nu är det lördagskväll och jag har så förbannat ont i min häl typ hälsporre eller vad det hetr typiskt har haft det en gång innan eller mer vet ej men onte det gör det kan jag säga..
Var ju innan på 40 år kalas och jo det var väl trevligt men satt bara med mattias familj eftersom att jag inte kände någon annan typ hehe så aja imorgon ska jag på ljusparty det är mattias mamma som ska ha det luktar alltid så gott i hela huset när alla ljusen är tända mmm:)
Nu har även mina saker från
panda kommit som jag har beställt och nu till veckan kommer nog även lite HM saker med hehe :P Trevligt det gö:)

Nu kanske jag ska ta och kolla på 
The da vinci code har redan sätt den två gånger innan men den är riktigt bra!

God natt alla som kom in i värmen :D

/Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0