Söndag



God morgon alla!

Idag är det som vanligt frost på rutorna och kallt tror det är - 4 grader ut och visst det är inte så kallt men är man van vid annan temperatur så är man..
Idag ska jag som sakt ut till mattias och vara med på ljusparty och sen tror jag att jag ska sova där med känns lite onödigt och köra hem sen igen.. Kanske blir att kolla på The da vinci code där ute istället eftersom att jag inte såg på den igår..
Hehe inatt så släkte jag inte lampan fören vid två men somnade redan vid tolv plus att jag hade kollat på ett sms innan jag somnade och lagt iväg mobilen haha konstigt när man sover då..

"Som det kan gå när inte haspen är på"

Imorgon hoppas jag på att jag få något jobb annars så blir det städa hemma och det är ju inte så skoj humm men kan behövas..

Har precis ätit frukost och jag gjorde nyponsoppa mm gott gott:P

Har inte så mycket mer och skriva så god morgon alla i sverige!

/Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0