Puhh..



Så nu har jag städat hela mitt rum och lite saker har försvunnit ner i lådor..
Och nu sitter jag här vid lilla datorn och skriver..
Så imorgon är det jag Lina och mamma som åker kanske vi få med oss pappa hehe men tror inte det hehe..

Jaha undra vad som händer ikväll mer än att det är Idol 2008 på tv har inte kollat så mycket på Idol,
nu när dom örjade sjunga riktigt men men..
Nej men då det är fullt med klantar med och försöker sjunga typ han
"jag blir full på en coca cola"
 liksom hallå det är det som är roligt att se på..
Aja kanske se på finalen när det nu är hehe..

Kanske skriver mer sen.. :)

Annars ha en bra och skön helg!

Kram
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0