Ojojoj



Jaha HEJ säger jag nu efter nästan två dagar utan något bloggande och folk som kommit in hit utan att få läsa något alls dåligt av mig..

Aja nu är det söndag som ni alla vet och imorgon börja vi på vecka 47  tiden går..
Vad har hänt då i helgen hmm..
 I fredags så var jag och Mattias på kungshögens disco och kollade läget hehe:P Väldigt roligt att se det typ stod två "par" och "dansade" i två timmar på samma jävla ställe i hela två timmar typ golvet gick nästan sönder man började fan undra om dom hade hyrt dom två ställerna haha ;D

Jaha och sen på Lördagen så var jag mamma, pappa och syster i huseby på julmarknaden och handlade lite gott:)
Godis blev det för mig och tre senap till julskinkan gott :)
Smakade även på viol honung (55 kr för en burk) och enbärsmust(Fyra flaskor för 100kr) det var gott men lite dyrt tyckte jag.. Aja hehe :P

Lördag kväll så blev det till att kolla på lite tv typ madagaska vill se nästa film med madagaska 2 hehe kommer ju typ nu på bio:P

Sen var vi med några vänner och sen nanna kudde.. 
Idag har vi bara slappat och slappat och nu äter jag lite julgodis hehe :)

Snart lite kvällsmat gott det och kanske något att se på tv vi få la se!!

Kram
 

Plus att jag tyckte det var dåligt att Robin E åkte
ut ur Idol tycker att Johan ska ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0