Nästan 12h sen



Jaha vad ska jag skriva humm.. Idag har jag först varit på vårdcentralen men det har jag redan skrivit okej ? :) haha.. Jaja sen åkte jag till jobbet och var där ett tag blev lite mkt sen efter ett tag så kom inte iväg förren kvart över tre istället fören tre men så kan det vara ibland.. Sen äkte jag och Lina och mamma till IKEA i älmhult och handlade lite för mig blev det:

• Lite köksredskap (slev,tång m.m)
• Reflexväst
• Överkast till min säng grönt
• En liten gosedjur älg för bara fem kr fynden!
• Skärbrädor 2 st
• Badrumsmatta vit och oval

Aa det var typ det tror jag hehe..


 

Imorgon gäller detta:

- Städa lite först
- Jobba lite sen
- Hämta min årsbok som kommit
- Hem och fortsätta att städa lite till
- Bädda sängen så det blir ny bäddat med mitt nya överkast ;)

Ungefär så..

God Natt och Sov Gott
 
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0