Mörkt



Så hej igen!

Nu har jag varit och hämtat bilen och varit och hämtat mina HM kläder trevligt det gö.. 
Plus att nu har jag målat mina naglar svarta få se hur länge detta håller bruka försvinna lite första dagen tycker jag.. 
Ikväll blir det tacos gott det favvomat nr ett hehe :P 

Händer ikväll för er alla?? 

Jag är så sugen på något gott att tugga på kanske ta lite glass sen efter maten fast det tuggar man ju inte riktigt på men men haha vem vet jag kanske tuggar ;)

Aja ha det bra så kanske jag skriver ett inlägg till ikväll eller så hörs vi imorgon på kvällen!

Kram 

Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-07 @ 22:16:59
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0