Lördagen



Hej hej hej

Idag är det Lördag och imorgon är det Farsdag och då ska han få lite saker thiii:P
Imorgon ska även jag åka iväg till stora Moheda hehe hoppas att jag hittar något fint ifall jag gör det så ska jag försöka lägga in det på bloggen eller vad tycker ni??

Plus att än så länge håller mitt svarta nagerlack det är ju bra fast det kanske inte passade in precis på ett barndop men men skit samma.. Det om något var jävligt segt liksom 3½ timme segt säger jag..

Så vad händer mer ikväll ja humm nu få vi se först ska jag skriva klart detta inlägget och sen kanske kolla på någon film någon bra??
Mest thriller ikväll tycker jag så aa det får nog blir någon sådan eller något jag har hemma..

Idag har det tyvärr inte blivit så mycket bloggande eftersom att jag kom hem vid typ kvart över sju och sen nu har jag inte kommit på något att skriva så aa där har ni min lilla anledning.. Nepp nu ska jag inte tråka ut er mer på mitt tjat..

Om två veckor är det barndop igen segt jag vet...

Kram & Ha en trevlig l
ördagskväll!!

Plus att idag är mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0