God morgon

God morgon!

Så hej på er alla tror att igår inte blev något inlägg alls aa det beror mest på att jag steg upp lite sent för att hinna sätta mig här för skulle åka iväg redan vid kvart över elva och hann inte starta datorn..
Plus att jag firade far min med!
Var ju i Moheda igår och där hittde jag 15glas det var fyra blå fem glas med vita blommor på och sen sex vanliga glas och det kan ju vara bra att ha till senare har bara köpt muggar innan typ te och kaffe och sådant hehe så lite glas var inte fel..
Jag hittade även en tomte som man kan sätta ljus i som var fin för 20 kr ett par "skinnhandskar" följde med mig hem också sen gick jag och syster bort till din lite mer fina avdelningen och kollade på smycken där hittade jag en fin brosch för 25 kr tänkte ta och läggga in ett foto på den:)
 allt som allt gick det på 120 kr så aa nöjd!

Idag börjar jag att jobba mellan 11-15 så fyra timmar blir det bra!
Sen ska jag ner lite till stan och kolla runt hade jag tänkt mig..
 
Idag får jag nog ta min vinterjacka som jag köpte i Ullared för på min andra vinterjacka måste jag sy dit muddar vid armarna har lite för långa armar haha så aja fixa det bara..

Nepp nu ska jag få i mig lite mat hade jag tänkt mig..

Kram




25 kr fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0