Förste



Idag är det den förste november alltså bara två månader kvar på detta året känns som tidern bara rinner iväg det var ju inte länge sen jag sprang ut från sunnerbogymnasiet och nu få man jobba och slita istället ni som fortfarande går kvar ta vara på er tid i skolan!!

God morgon föresten!

Idag ska jag på 40 års kalas detta är på mattias sida hans kusin som fyller år så tjoho vad roligt haha.. inte för att jag vet vem det är men okej..

Sen på kvällen ska jag inte göra något alls mattias ska till älmhult då han ska köra sin jobba kompis dit och vad gör jag då humm inget känns det som :(

Något bra på tv ikväll??
 
Har precis ätit frukost mmm pumpabröd med lökkorv på gott gott:)

Hoppas ni får en bra dag den förste november :)

/Blåbäret


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Emme :) Jag har inget att göra i kväll:P Och du ska kolla tv?:P

Kram

2008-11-01 @ 11:20:54
URL: http://saandrafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0