21 november



Hej!!

Jaha nu är det äntligen fredag efterlängtade fredag!! Och nu har jag köpt det där kittet saken första hjälpen på maxi för 149 kr bra att ha i bilen tycker jag då!! Sen blev det lite annat också och jag handlade kantarellsoppa till middag gott och bryttbröd mums:)
Nu är klockan snart två och det finns verkligen inget och göra ska kanske brygga mig en kopp te eller något eftersom att det är lite kallt men ändå lite varmt när solen kommer fram.. Just nu sitter jag här och gäspar lite trött men det beror nog bara på att jag gick upp så tidigt idag hehe inte van precis.. Men har inte sovit så bra heller i natt det är jobbigt när folk ligger och snarkar brevid en när man säger till han hela tiden och för fan glöm inte betskenan!! 
Humm aja..

Hoppas ni alla få en bra helg!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0