20.42



Hej!!

Jaha vad ska jag skriva hum idag har jag städat lite på morgonen men började jobba vid elva så hann inte så mycket då..
Sen åkte jag in och jobbade lite sen ner till maxi handlade lite gott tills ikväll vet ej varför men var sugen.. Det är så jobbigt att man typ alltid hamnar i den kön som tar längst tid fast att jag inte hade brottom men ändå aja.. Ni känner nog igen er eller??
Sen åkte jag upp till Netto och hämtade upp Sandra för vi skulle åka och hämta våra "Årsböcker" och jo ja det kanske inte var direkt så jag hade tänkt mig det eftersom att ee jag tyckte att mitt "om tio år" var bäst då frågan lödd såhär " vad gör du om tio år?" och då skrev jag att jag fyller 29 år liksom hallå bra tycker jag fanns inte ens med i boken snällt.. och det var tråkigt att så många inte hade skrivit något bästa minne alls aja omogna tycker jag då.. men men..
Nu har jag pakat ner lite grejer i mina lådor så rummer ha blivit lite mer plats i hehe..

Nepp inget mer och skriva idag..

Säger God natt och God natt!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0