20.17



Så nu vare det måndag kväll och jag sitter här som ni alla märker!
Jaha Mattias var här nyss och hämtade sina träningskläder som han glömde,
 bra eftersom att han ska träna lite idag..
Just nu är det "första andra och tredje" lyssnar lite smått sådär men ska sätta mig framför tv snart snart..
 Har inte hänt så mycket mellan den tiden som jag skrev sist och nu så behöver inte uppdatera så mycket precis..
Mer än vad som sker i veckan typ:)
På tisdag blir det jobba och vänner, ugly betty, desperate housewives..
På onsdag blir det jobba och Grey´s anatomy:)
På torsdag så ska jag till vårdcentralen och en läkare ska få kolla på min knöl på foten..
På fredag ska jag och syster hämta mamma och pappas julklapp som är färdig spännande och få se hur den blev.. Hehe..
På Lördag blir det nog Växjö först och sen ut till Ingelstads kyrka tror jag det var eftersom vi ska på barndop till Mattias gamla barndomskompis som fått barn, så det blir lite shopping innan tror jag :)

Inatt ska det bli så skönt att sova är trött och lite lite förkyld hoppas att det inte blir värre bara "peppapeppa ta i trä" hehe :)

God natt alla!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0