20.08

Tjoho:)

Så nu har jag kollat på vänner och jaa jag vill till London också vill sitta på sådan buss med dubbelvåning utan tak ni vet liksom vad jag snackar om!!
Mycket jag vill göra nu växjö, London och allt skit men aja jag få väl planera mer när man har en stadig inkomst ni vet :)
Så nu är klockan åtta och inget på tv måste gå och duscha hinner inte det innan jag börjar jobba imon vid åtta så aa få snart göra det..
Sen kanske Mattias kommer hit här efter han har tränat så då ska vi väl hitta på med något också men vad??
Aja imorgon ska jag få ha mina nya byxor på mig wihie hur överlycklig kan man bli av det liksom aja.. Och idag i Ljungby så har sandis of sweden öppnat inte för att jag fattar något eller så man det är en herr affär men även några dam-plagg i eller??
Confused ja visst!!

Nepp nu så säger jag god natt lite tidigt men ändå kanske inte hinner skriva något mer ikväll och jag har ju inte precis skrivit något godnatt inlägg på sista tiden precis så varför klaga hehe ingen som gör men ändå..

Hehe..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0