19.17



Godkväll alla på söndagen!!
Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag faktis kom upp idag med mattias redan vid 10 hehe typ första gången känns det som att vi gå upp samtidigt.. hehe :P
Jaha sen åt jag lite frukost gott gott och satte mig framför tv och kollade på lite tecknat först sen blev det skidor med snö!! hehe..
 Jaha imorgon är det jobbedag igen och då blir det att sitta och ha möte med personalen..
Jobba mellan 9-13..
Ikväll blir det nog till att kolla på Wallander filmen som går på 4:an har nog redan sett den men kommer ej ihåg..

Hoppas att alla haft en bra helg med mycket god mat och allt!!

Nästa helg blir det växjö plus barndop..

Kanske titta in en runda till innan jag lägger mig ner och sover:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0