17.25



God kväll!!

Idag vare det torsdag tror redan att jag har skrivit det..
 Jaha vad har hänt?
 Jo mycket har hänt denna dagen men inget vi ska ta här precis..
 Idag är det verkligen Inget på tv absolut inget aja idag tänkte jag till lite hehe nej kanske inte men jag köpte
Bridget jones dagbok
 ettan på dvd ville bara ha den så så blev det :P
 Har inte kollat på den ännu alltså jag har ju sett den innan men inte kollat på den nu då..
Okej hum vad ska jag mer skriva inget vad jag vet typ vet inget nu så aa..
Imorgon ska jag nog hem till sus och äta tacos tror jag att det skulle bli eller något annat..
 GOTT
Vädret idag har var sjukt konstigt först blött sen torrt sen mörkt sen regn sen hagel sen sol Hjälp mycket sen!!

Nepp nu ska jag bara sitta här och glo på olika bloggar och slappa med mitt te himlagott..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0