1635



Hej
 
Nu på tv är det one three hill eller hur det stavars.. Aja har redan sett dom eftersom att det är repris men men.. Varit ute och gått med jeff och mamma en runda idag fy fasen vad det är kallt..
Hehe som jag sa inget jobb ännu denna veckan bara för att jag börja där nästa vecka eller vad säger du syrran?? Haha att man kan har rätt så två dagar kvar..
Imorgon blir det väl till att städa lite kanske plus att imon har jag och Mattias varit tillsammans i ett och ett halvt år tiden går :D
Ikväll är det först bonde söker fru som jag egentligen tycker det skulle typ vatt bonde söker livskamrat eller något eftersom att bögen inte precis letar efter en fru så aja.. Mamma ska nog se det tror jag kanske kolla lite smått på det annars sitter jag nog här vid och kolla lite..
Sen vid nio tiden så är det ju Greys Anatomy det får man ju inte bara missa whihie synd bara att säsong fyra tror jag det är är skit dyr att köpa..
Suger det! 

Nepp nu få jag nog ta och kolla lite på OTH:)

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0