15.48



Hej :)

Idag kanske det bara blir ett litet inlägg också är inte på sådant humör för att sitta och skriva nu precis det beror nog på att min fantsi på saker är noll och vädret suger!!
Sen är det också så att jag köpte ett par byxor i måndags och jag vill så gärna ha dom på mig men inte på jobbet direkt då få man smör, sås eller typ mjölk på dom det första inte så roligt precis.. Det få blir på fredag då dom kommer på!! :)
Här är man på dåligt humör för små saker med!!
Jaha som sagt vädret idag är tråkigt verkligen det dugg regnar hela tiden och det var kallt idag på morgonen men nu är det regnigt och blött..
Ikväll är det som vanligt vänner vid 19-20 ska ses och sen är det nog inget kl 20 men vid 21 är det Greys anatomy jo vid 20 är det bonde söker fru men det brukar jag inte kolla på ändå mamma se på det.. Så jag små lyssnar lite på det..
Nu ska jag nog gå ut så Jeff få kissa och kanske bajsa lite i detta skit väder..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0