14.29



Goddag på er!
Idag ha jag jobbat i 3 ½ timme lite lite men men är ju bara en 50 % vikariat så.. Vad mer kan man begära..
Idag är det måndag och den 17/11 alltså snart första advent så då ska alla mysiga ljusstakar upp fast i år har jag ingen ljusstake utan en ljuskon alltså det lät lite lustigt men ska ta en bild på den så ni få se här nere sen!! Köpt i ullared för 79 kr tror jag :P

Nepp nu ska jag väl göra något annat..

Hörs ikväll!!

Kram

Aja nu kom den på det hållet men vi kan väl ta och lägga huvudet på sne alla!!




Kommentarer
Postat av: pilla

Var har du ditt 50% vik då? :D

2008-11-17 @ 18:04:43
URL: http://pilllas.blogg.se/
Postat av: Emma

jag ska vara i 5 veckor till på fogdeskolan:)

2008-11-17 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0