12.33



Hejsan!!
Idag vare det lördag skönt med helg tycker jag..
Idag händer det inget alls bara en slappe dag tyvärr tycker jag att det är lite tråkigt..
:( men men..
Igår var jag inne i stan med några vänner och hade våran tacokväll och jag hade skit roligt var ett tag sen man sågs sist märkets och det roliga var att det att vi nästan bara pratade om jobb innan när man gick i skolan så var det bara skola som man pratade om men nu har vi bytt..
Hade velat åkt in till gammalt och nött i ljungby men blev inte så och sen hade jag velat åka till erikshjälpen i värnamo men det blev inte heller så utan ha inte gjort något alls nu på morgonen tråkigt tycker jag!!
Något som händer ikväll nja inget än så länge..
Aja snart vankas det mat!!

Kram trevlig lördag alla!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Bara ta bilen och köra ju :P

2008-11-22 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0