1024



God förmiddag!

Idag är det ytterligare en dag utan arbete segt ee jaa kan man säga men så är det gö..
Jaha idag så är jag ensam här hemma eftersom att mamma körde upp till hultsfred på ett möte och pappa jobbar som vanligt så här sitter jag med en sovande hund och en sovande katt så kan det vara ja..
Jaha torsdag och imorgon är det fredag (nähä är det?) imorgon så ska man serva bilen så vid halv tio är det in med den få se hur mkt detta går på än vet jag 1000 iaf hmm aja..Och ja jag betalar detta SJÄLV!! Fattat.
Sen på kvällen ska man nog umgås med sin gamla balkavaljer (eller hur det stavars) och hans tjej så jag och mattias få väl bruma ut dit.
På lördag så är det först lite slappt sen vid fyra så är det barndop som gäller tror att han skulle få namnet Robin men är inte riktigt säker ännu det skriver jag mer om då.. Sen ska jag hem och inte göra så mycket mattias och hans bröder ska till växjö och kolla på bio tror jag iaf hehe så han kommer till mig sen på kvällen och sen på söndag så är det Loppis som gäller! 

Hehe en full helg blir det allt! 

Hörs senare på dagen alla som kollar in här!

Kram
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Snygg bloggen blev nu :) Inget jobb imon då heller antar jag... Var ju som vi sa då ju :P Konstigt konstigt :D Ses på söndag!

2008-11-06 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0