00.16




Jag läste härom dagen om en sak ni vet att det finns på Kappahl något som heter XLNT och det är ju för större kläder sen inne på Lindex finns det gö Generous och om jag hade behövt handla dom kläderna som faktis är rätt snygga så hade jag hellre handlat på Lindex än på Kappahl eftersom att generous låter bättre tycker jag.. En liten sak jag tänkte på bara..

Har nyss kollat på The holiday som gick på Canal + First och den var ju skit bra och bra skådisar med i den där av min lilla bild:P

Nepp nu ska jag sova.. God natt & sov gott!!

Kram



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: sophia var rätt :) men det är inte jag, så titta en gång till o se fall du kan se vem det är :)

2008-11-09 @ 16:09:52
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0