14.51




Hej

Idag är det måndag och det känns lite segt så och jobbigt att stiga upp tidigt..
Jaha idag ha jag varit ute med barnen och det bli lite sådär kallt och ruggigt när man bara står där torka lite snor och gräver lite i en sandlåda men det känns då extra bra när man ska få gå in..
Jaha sen efter jobbet åkte jag in på lindex för att kolla på ett fint armband och det blev ett svart med tre armband i ett typ hehe fint var det för 49 kr:D Sen var det halva priset på en scarf så den gick på 74,50 kr..Den bilden som är ovanför är inte alls den scarfen som jag köpt men det är en scarf.. Stavar man det äns så.. Aja..

Jaha vad händer ikväll da nja inget vad jag vet kanske få se vad det är på tv..
Något ni ska se på tv:n ikväll??

Nepp nu blir det lite glögg för eftermiddagens skull:D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0