Paradis slut??


Så nu har jag gjort mina fina apelsiner det blev tre stycken med olika mönster och nu luktar det lite juligt men mest på mina fingrar..
Just nu sitter jag här vid datorn och äter lite god after eight hittade ingen paradis som alltid vid jul så är den slut i alla affärer..
Så typiskt det är ju den som är godast enligt mig med ljuschoklad!!
Imorgon dan innan julafton ska vi klä våran julgran dock att vi har plast men då barrar det inte och inga äckliga små djur kommer heller in i huset..
Imorgon måste jag nog åka och köpa en blomma till mattias mamma och pappa något litet fint.. Inget annat jag kommer på precis som vanligt..
Hehe..

Vad tycker ni är det bästa på julafton??

Själv tycker jag att det är maten och kalle anka!!

Ha det bra nu:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0