Nejlikor



Hejsan!


Jaha var är det nu två dagar kvar till julafton och presenter.. Allt är fixat och klart fast inget julgodis ännu kanske bli något lagat idag då :)
Just nu sitter jag hemma hos Tias han kollar på tv och jag sitter här..
Iförgår hade jag mkt trevligt fast fasen så trött jag var sen på kvällen.. Gick aldrig in på EMD eller fullt hus.. Orkade inte det med mina öron.. Hehe..
Idag händer inte så mycket mer än att jag kanske ska ta och köra in och köpa ett paket med paradis choklad för det hade varit gott eller vad säger ni??
Vi har i alla fall "after eight" hemma det är gott men blir lite långtråkigt efter ett tag..
Sen kom jag på att vi inte har gjort några apelsiner med nejlikor och det måste man ju ha till julen!!

Har inte så mycket mer att skriva nu mer än:

GOD JUL!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0