Bilden kommer nu:)



Så hej igen:)
Hoppas jag har gjort bra ifrån mig nu när jag skriver lite mera:D
Hehe ja som sagt nu är det ju snart bara en dag kvar till julafton och hur trevligt är inte det da??
Jag kom på en sak att i mitt förra inlägg skulle jag lägga in en bild på mina apelsiner med nejlikorna i och därför få den bilden komma in här istället det är ju mkt roligare när det kommer lite bilder med ibloggen eller vad säger ni??
Jaha imorgon ska jag göra Mozarstkulor fast både vita och mörka ska bli gott och sen på kvällen ska jag och Tias hem till hans farbror och äta ett litet julbord gott ska det bli i alla fall :)
Tjuvstarta lite kan man ju allt göra..

Nepp nu ska jag titta vidare här på internet och se om jag hittar något kul..

Kram på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0