20.10



Hej..


Idag är det onsdag fast att det känns som om det vore torsdag..
Vet ej varför men det är väl bara så att jag vill att det ska vara torsdag..
 Men men..
Idag är det nästan detsamma med mina öron fast just nu är det helt dövt på höger öra hoppas det löser sig snart det blir liksom lite jobbigt i längden..
Nepp nu undrar jag bara om det är någon som vet om någon snygg kjol vid lite volang aktig hade varit snyggt..
Jag kollar vidare lite på olika sidor..
Idag händer inte så mycket mer..
Inget på tv och ingen film att se på imorgon börjar jag jobba vid 9 till 13 så då få jag ta och gå och lägga mig lite tidigare..
Mat: Imorgon är det tomtegröt och clementin till middag så blir väl att äta något sen när man kommer hem.. Tror inte att barnen kommer bli så himla mätta av det.. Men men skol-saken som bestämmer det..
Jaha vad händer nu till helgen da jo på lördag kommer EMD till ljungby kanske in och kolla på dom men vet inte har ju redan sett på Danny och det är mest han jag vill se hehe ^^

Nepp nu ska jag titta vidare om jag hittar någon fin kjol..
Hoppas att allt funkade så att mina skor kommer snart håller tummarna!! (Y)

Ha en fortsatt bra Onsdagskväll!!

Kanske åka till värnamo imon och kolla på en kjol.. ??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0