19.21



Hejsan

Nu har det då inte blivit något bloggande på två dagar typ..
Så hej på er alla som har kollat in:)
Kan berätta vad som har hänt då kanske..

I fredags så började jag jobba vid kvart i sju eftersom att vi då hade vårat luciatåg.. Sen hem och åkte ner till mormor och hjälpte henne med att baka bullar sen upp till kyrkan och tända ett ljus på morfars grav.. Sen åkte jag och syrran till värnamo och där hittade jag ett grått linne för 50 kr:)
Sen var jag och mattias i markaryd hemma hos några vänner..

Lördag blev att vi sov länge och sen satt vi vid tv och sen bestämde vi oss för att ta våra pulkor och dra till en snöbacke och där åkte vi några gånger men det blev jobbigt efter ett tag så vi drog hem igen.. Sen var jag så trött så jag somnade medan mattias kollade på spiderman 3..

Söndag så sov vi också länge fast jag gick upp tidigare än mattias eftersom han inte la sig fören halv 4.. Men men..
Idag har vi inte gjort så mycket mer slappat och jag är förkyld igen plus nu har jag både ont i halsen och mitt höger öra.. Typiskt..

Imorgon börjar jag jobba vid nio och tack och lov så har vi planering då skönt att slippa vara ute..
 
Nepp ikväll är det wallander filmen hemligheten men har redan sett den så kanske få se på något annat..

Nu är det te!!

Kram hoppas att ni andra har haft en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0