18.42



Hejsan

har ahft lite mycket att göra nu på sista tiden men ni kommer tillbaka och kolla in utan något inlägg kanske inte så kul precis.. Aja vad har hänt denna helgen jo i fredags var jag och mattias typ bara hemma körde in en liten rund till staden sen och han åt en pizza och jag åt lite hehe fasen hade ju ätit hemma innan det.. Aja på lördagen så var vi och åt god god god julmat vill ha mer!! Skit gott var det julskinka, lax köttbullar ägg korv jansonsfrestelse och allt gott och självklart julmust till!! Fast att det satt en jävla person vid bordet som skröt hela tiden så njöt jag ändå av den goda maten!!
Idag söndag har det inte hänt något alls, jag åt upp min halva kebabrulle som jag köpte på lördagen och åt lite toblerone:)
Sen har jag och mattias bara slappat idag skönt det..
Ikväll ska jag kolla på Wallander filmen "joker" men har redan sett den.. Tror att den hette så hehe..

Nepp nu blir det glögg och pepparkakor!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0