16.35



Hej hej ..
Jaha torsdag idag då skönt bara två jobb timmar kvar denna veckan hehe..
Var inne på vero moda och köpte mig trosor och en lila tröja ska ha den på mig på julbordet hade jag tänkt mig..
Igår åkte jag hem till mattias och var med han plus att vi kollade på någon vampyr-film sug kan man säga skit dålig jag somnade iaf.. hehe..
Aja därför jag inte skrev något mer inlägg igår..
Ikväll är det nog inget på tv vad jag tror kanske kan kolla på en Wallander film som jag lånat av syrran..
Blev aldrig att jag var med Louise denna veckan så kanske få bli nästa vecka..
O hallå vad ska jag handla till mattias :S
Börja bli jobbigt nu faktis han har tydligen handlat något till mig för 298 kr okej:(

Aja.. Nu ska jag och jeff gå till postlådan vid vårdcentralen och lämna brev..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0