16.01



Hej igen :)

Så nu ja nu regnar det ute hur kul är det i december da??
Just nu gör jag inte så mycket sitter mest och slappar äter lite godis som jag köpt och sådant..
Mattias är i ullared nu och jag hade också velat följa med men typiskt att man slutade vid tre då dom åkte vid ett humm :(
Kom igen nu tjatar jag igen vad fasen ska man ge till han da i julklapp fick inget svar sist och ändå kommer så många in och kolla utan att någon säger bu eller bä..
Typiskt..
 Nehe..
 Aa ikväll då är det Ugly Betty och Desperate housewives..
Det blir att sitta framför tv mellan 19-22 men kanske redan sätter mig där vid eller aa innan sju i alla fall..

Nu kommer jeff ut han bara ligger och sover hela tiden.. 
Måste ut med han med typiskt att det inte kan sluta regna jobbigt att ta på sig mycket kläder då allt nästan är på dagiset.. hum.. 
Nepp hörs ikväll istället..

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0