15.14

Hejsan
 
Just nu sitter jag hemma hos mattias med deras sega internet så hoppas detta kommer upp..
Idag har jag inte gjort så mkt är jätte hes och kan knappt prata..
 Aja..
Idag gick allt bra på jobbet jag började redan vid 9 tiden och slutade vid ett sen körde jag ner till stan där jag prövade nästan 10 kjolar heter det så?? aa men sen köpte jag med mig en brun kjol hem kanske kan ha den på mig på julafton jag få se..
Sen gick jag in på maxi och där köpte jag strumpbyxor och två parket 400 gram after eight gott det:) dom kostade 52 eller 59 kr då så det blev biligare då..
Ikväll är det nog inget på tv tror jag inte men imon börjar jag redan vid 8 och går till 12 så det ska bli skönt och komma hem tidigt.. :D 

Hörs kanske mer ik väll.. 


Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0