14.58



Godag under snön om det ändå kunde varit mycket snö ut istället för inget alls.. :(
Idag händer det inget alls ännu i alla fall inget planerat någon annan som ha något att göra??

Just nu sitter jag och väntar på att Mattias ska komma hem hit men det lär väl dröja innan hans bil styr mot mitt hus..
Imorgon vid 16.00 så är det julbord tror att jag skrev det i måndags eller tisdag något sådant att det ska vara julbord på lördag och sen imorgon har jag och Mattias varit tillsammans i 19 månader.. Trevligt det gö:)
Nu kom jag på att jag skrev nog igår att det skulle vara julbord på lördag fan vilket tjat det blev nu da..
Mm..
Nepp nu ska jag kolla vidare lite på veckorevyn och olika bloggar..
Kanske hitta något spännande..
Plus att nu har jag fixat lite av syrrans julklapp och sen har jag fixat mattias julklapp tror att dom kommer bli glad över det:D

Vi få väl se vad dom säger då dom få sin julklapp plus att det är två saker var!! Hehe..

Nepp nu har jag inget mer och skriva..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0