09.56



God morgon,
 fast att jag har varit uppe sen klockan åtta eftersom att sotaren skulle komma hit och aa han var här redan vid fem över åtta så det var ju bra att jag steg upp tidigt:)
Har ätit frukost nu och sitter lite här och degar, börjar jobba vid elva så en timme och en kvart kvar då..
Idag händer inte så mycket mer än att jobba sen hem och ta ut jeffet sen slappa..
Imorgon ska jag nog sova lite längre än idag och igår, igår vaknade jag redan vid kvart över sex typ för mattias skulle besikta bilen så då gick det ju knappt att somna om precis..
suck..

Tråkigt väder är det ute med blött och feskallt/ljummet så aa det är ju tråkigt vill ju ha snö nu till julen..
Plus idag är det andre december och då är det andra chokladbiten som ska ätas hehe aa vem har inte chokladkalender egentligen.. hehe..

Nepp nu ska jag in och väcka mattias lite ialla fall..

Detta händer denna veckan:

- Jobba fem dagar
- hitta på något kul på fredagen hoppas jag :)
- Åka till Växjö då det är julbord som gäller :)
- Kanske försöka komma på vad syster ska få förnågot i julklapp (vet att du läser detta)
- Någon som vet vad man kan ge till en 20 årig kille?? Måste ju hitta något snart plus ska ju till Växjö..
- Söndag slappedag hoppas jag på!!

Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0